Jooli
FIN / ENG

UUTEEN SUUNTAAN

Kiikarissa kasvu, uusi markkina-alue tai liiketoiminnan kehittäminen? Autamme vahvistamaan markkina-asemaasi ja navigoimaan uuteen suuntaan. Palstallamme asiantuntijamme inspiroivat, rohkaisevat ja kertovat, miten se tehdään markkinointiviestinnän keinoin.



Yrityspalveluseteli Jyväskylä mahdollistaa 5000 euron tuen markkinoinnin kehittämiseen


31.10.

Business Jyväskylän myynnin ja markkinoinnin kehittämiseen tarkoitettua yrityspalvelusetelia voi jälleen hakea osoitteessa Palse.fi. Seteliä voivat hakea jyväskyläläiset kasvuhakuiset pk-yritykset (kotipaikka ja/tai toimipaikka Jyväskylässä). Yrityssetelin arvo on 5000 euroa, josta yritysten omavastuuosuus on 20 %.  Hakuaika on 1.-30.11.2019, joten nyt kannattaa toimia! Päätökset myönnetyistä seteleistä ilmoitetaan 20.12.2019 mennessä.
Jooli on mukana palveluntuottajana kolmella erityyppisellä palvelupaketilla.

Markkinointiviestinnän Kasvu-Startti: ydinviesti, erottautumistekijät, sisältöstrategia 

Jotta markkinointiviestintänne olisi vaikuttavaa, systemaattista ja auttaa brändiänne vahvistumaan, analysoimme ihan ensimmäiseksi lähtötilanteen ja kirkastamme sekä markkinointiviestinnän tavoitteenne että viestin. Näin saatte suurimman hyödyn laajasta kokemuksestamme teknologia- ja asiantuntijayritysten kanssa työskentelystä.

 

Jos yrityksesi tai palvelusi viesti on määrittelemätön, aikaa tuhlaantuu, kun joudut miettimään aina uudestaan, miten ja millä sanoilla vakuutat asiakkaasi. Selkeä, markkinapaikallasi erottuva viesti on kaiken perusta. Kun se on rakennettu oikeista raaka-aineista, kaikki on selkeämpää ja helpompaa.

 

Sisältää:

  • Sähköinen ennakkokysely avainhenkilöille
  • Workshop avainhenkilöille, yhteisen ydinviestin kirkastus
  • Kevyt hakusanaselvitys
  • Asiakashaastattelu 1 kpl tai olemassa olevaan asiakaspalautteeseen tutustuminen asiakasymmärryksen varmistamiseksi
  • Referenssitarina, mikäli asiakkaalta on saatu julkaisulupa
  • Erottautumistekijöiden määrittely
  • Viestin kiteytys asiakashyödyn näkökulmasta ja verkkoympäristöön sopivaksi
  • ”Slogan”, asiakastanne puhutteleva lause, jonka tavoitteena on herättää kiinnostus ja houkutella etsimään kotisivuilta lisätietoa
  • Tiivis ”hissipuhe” erottautumistekijöidenne pohjalta, hyödynnettävissä kotisivujenne lisäksi monikanavaisesti myynnissä ja markkinoinnissa
  • Sisältöstrategia, päälinjat: tavoitteet, kohderyhmät, asiakaslähtöiset teemat
  • Ehdotuksen läpikäynti etäyhteyksin, kasvokkain toteutettaessa matkakulut Jyväskylästä lisätään hintaan

 

Näkyvyyspaketti: sisältöstrategia, 5 kpl sisältöjä

NÄKYVYYS-paketti muodostuu juuri sinun yrityksesi tarvitsemista sisältötyypeistä viestinnän ammattilaisen tuottamina ja suosituksesta. Sisältö voi olla esimerkiksi: referenssitarina / tiedote / uratarina / blogi / artikkeli / uutinen. Eri sisältötyyppejä voit hyödyntää myynnin tukena, markkinoinnin automaatiossa, uutiskirjeissä, internetsivuilla, sosiaalisen median kanavissa, esitteissä, messuilla, tarjouksissa jne. 

 

Monipuoliset, tavoitteitanne tukevat sisällöt tekevät markkinointiviestinnästänne kiinnostavaa ja vastaavat eri kohderyhmien tarpeisiin. Suosittelemme yhteisen matkamme varrella tarpeitanne parhaiten palvelevan tavan kertoa toiminnastanne.

 

Sisältää:

  • Sähköisen taustatietokyselyn
  • Aloituspalaverin
  • Sisältöstrategian: tavoitteet, teemat, taustoittajat, haastateltavat, avaintermit, kiinnostavan näkökulman ideointi yhteistyössä tilaajan kanssa
  • 5 kpl viestintäsisältöjä: referenssitarina/tiedote/uratarina/blogi/artikkeli/ uutinen, huom! 1 kpl sisällöistä on vaihdettavissa kotimaan mediajakeluksi, mikäli löytyy sopiva uutiskärki
  • Asiakkaanne tai yrityksenne asiantuntijan puhelinhaastattelun max 2 kpl/sisältö, huom! muistathan varmistaa asiakkaaltanne referenssiluvan
  • Tekstin tuottamisen viestinnän ammattilaisen toimesta, laajuus noin 0,5–1,5 A4/sisältö
  • Tarvittavat kommentointikierrokset, sis. tilaaja 2 kpl, haastateltava 1 kpl/sisältö, lisätyöt tuntiveloituksella
  • Opastuksen sisältöjen hyödyntämiseksi monikanavaisesti

Tarvittaessa myös käännöstyöt ja mediajakelu (kotimaa/globaali) lisämaksusta.

 

Nettisivujen freesaus: pääviesti, 3 hakukoneoptimoitua sisältöä, ilmeen raikastus,  WordPress-toteutus

Sisältää:

  • Aloituspalaveri ja tavoitteiden läpikäynti etänä tai Jyväskylässä, muutoin matkakulut lisätään hintaan
  • Sähköinen taustatietokysely
  • Hakusanaselvitys (FI) 
  • Kohderyhmää puhutteleva pääviesti 
  • 3 hakukoneoptimoitua sisältöä, esimerkiksi referenssi- ja yritystarinat, laajuus noin 0,5 A4/sisältö
  • Graafisen ilmeen freesaus, sis. pääkuvan tuottamisen ja tarvittaessa valikon ja footerin  ilmeen päivityksen, huom! mahdolliset kuvaus- tai kuvapankkikulut lisätään hintaan
    Kevyt WordPress-toteutus 
    • Sisältöjen syöttö tai siirto vanhalta alustalta 
    • Sisällön oikoluku ja editointi ennen sivujen julkaisemista
    • Yhteydenottolomake ja uutispalsta
    • Konsultointi webhotellin ja domainin hankinnassa tarvittaessa 
    • Googlen ja Facebookin analytiikkaa ja markkinointia varten tarvittavien seurantakoodien asennus.
    • Toteutus responsiivisena, sisältää perustason hakukoneoptimoinnin
    • Sivuston käyttökoulutus

 

Tuloksena: Erottuvat ja asiakashyödyn selkeästi esiin tuovat responsiiviset nettisivut hakukoneoptimoiduilla sisällöillä. Helposti itsekin päivitettävät. 

 

Kysy lisää Joolin palveluista:

Susanna Mäkinen, viestintäasiantuntija, yrittäjä
Puh: 040 3511 738
susanna.makinen@jooli.fi


Takaisin uutisiin