Jooli
FIN / ENG

Tuloksekkaasti messuille

Kysy tarjous joko yksitellen tai koko paketista!

 

 

1.   Viesti esiin ja neliöt hyötykäyttöön -sparraus

Miten näkyvyyttä ja osaston toiminnallisuutta voisi edistää osastovarauksen raamit huomioiden, miten ja missä yrityksen viesti isosti esiin, erottuvan visualisoinnin, esimerkiksi banderollin ideointi (ei sisällä toteutusta), sparraus etäyhteyksin tai tapaamisessa n. 2 h ja lyhyt yhteenveto sähköpostitse.

 

2.   Liidit haltuun, kutsu ja kiitoskirje

Ennakko- ja jälkimarkkinointi ovat oleellinen osa messumenestystä. Sparraamme etäyhteyksin tai tapaamisessa messuesittelijöitänne keräämään mahdollisimman tehokkaasti liidejä messuilta, ideoimme kanssanne liidienkeruutapoja, autamme kutsutekstin ja kiitoskirjeen laatimisessa (lähetys tarvittaessa erillisen tarjouksen mukaan), n. 2 h ja vinkkilista aktiiviseen messuosastotyöskentelyyn sekä liidienhallintaan, lyhyt kutsu- ja kiitoskirjeteksti.

 

3.   ”Mikä koukuksi?” – messuviestin kirkastus

Mitä uutta tänä vuonna, miten ja millä sanoilla vakuuttaa asiakkaat, tiivis yritys- ja palvelukuvaus – hissipuhe, jolla messuvieraita lähestytään.

 

4.   Referenssijuttu

Asiakkaasi suosittelun avulla myyt helpommin ja nopeammin. Kohderyhmää puhuttelevaan muotoon laadittua asiakastarinaa voi hyödyntää messujen tai messukutsujen lisäksi monipuolisesti myynnin tukena, uutiskirjeissä, internetsivuilla, sosiaalisen median kanavissa ja esitteissä. Uutistoimittajan taustallamme jutuista saadaan helposti luettavia ja kiinnostavia. Tavoitteena on, että myyjä ja potentiaalinen ostaja puhuvat ”samaa kieltä”. Sisältää asiakkaanne puhelinhaastattelun (huom! muistathan varmistaa asiakkailtanne ensin referenssiluvan).

 

5.   Flyer, pieni messuesite n. 1 A4

”Kättä pidempi” jaettavaksi osastolla, sisältää suunnittelun, tiiviin tekstin tuottamisen ja taittamisen painovalmiiksi pdf-tiedostoksi. 

 

6.   Tiedote medialle ja muille sidosryhmille

 

Tiedote
Ammattitaidolla kirjoitettu, kiinnostava tiedote esimerkiksi uuteen teknologiaan, palveluun, saatuihin kokemuksiin, tutkimustuloksiin, kauppoihin, yhteistyöhön tms. ajankohtaiseen liittyen. Autamme toimittajan kokemuksellamme "kaivamaan uutisen esiin", vinkkaamme jakelukanavista ja autamme arvioimaan, olisiko aiheella laajempaa uutisarvoa. Tiedotetta voit hyödyntää monikanavaisesti messujen yhteydessä.

Mediajakelu ja kontaktointi

Mediakampanjoilla tavoitellaan ansaittua näkyvyyttä, mikä on uskottavampaa ja huomattavasti edullisempaa kuin maksettu mainos. Medianäkyvyys edellyttää kuitenkin sitä, että uutinen – uusi ja kiinnostava näkökulma – löytyy. Sisältää jakelun sekä mediakontaktoinnin. Huom! Myös käännöstyöt ja kansainvälinen jakelu onnistuvat.

 

7.   Laadukas oma messulehti, printti ja sähköinen

Kun sanottavaa ja uutisoitavaa on enemmänkin, aikakauslehtimäinen messulehti on usein kävijöitä kiinnostavampi vaihtoehto kuin perinteinen esite.

Lehteen viestinnän ammattilaisten toimesta tuotettavia artikkeleita ja uutisia on mahdollista hyödyntää myös yksitellen eri kanavissanne. Sisältö on mahdollista laatia siten, että se kestää aikaa ja voitte hyödyntää lehteä myyntinne tukena myös messujen jälkeisinä kuukausina.

 

Kysy lisää Joolin asiantuntijoilta!