Jooli
FIN / ENG

UUTEEN SUUNTAAN

Kiikarissa kasvu, uusi markkina-alue tai liiketoiminnan kehittäminen? Autamme vahvistamaan markkina-asemaasi ja navigoimaan uuteen suuntaan. Palstallamme asiantuntijamme inspiroivat, rohkaisevat ja kertovat, miten se tehdään markkinointiviestinnän keinoin.



Kriisiviestintä on kuin pelastusliivit – ennalta ehkäisee pahimmat kolhut ja pitää kriisin tullessa pinnalla
16.10.

Vesillä näkee surullisen usein veneilijöitä ilman pelastusliivejä. Hyvä ystävämmekin oppi kantapään kautta elintärkeän rutiinin pukea aina liivit päälle. Sitä ennen kolmen perheen lapset olivat vähällä jäädä isättömiksi, sillä ... Näytä »

Näin tunnistat mediaa kiinnostavan uutisaiheen
18.04.

Oletko joskus miettinyt, miksi joidenkin yritysten uutiset saavat niin usein palstatilaa mediassa? Onko kyse henkilökohtaisista toimittajasuhteista vai pelkästä hyvästä tuurista? Me kutsumme medianäkyvyyttä myös ansaituksi näkyvyydeksi, sillä sitä ei voi ... Näytä »

Blogi: Insinööri myyntitykiksi ja kauppa käy
12.11.

Tavallinen tilanne on, että tuotekehittäjä-insinööri, tutkija tai muu asiantuntija tekee työtään täysin erillään myynnistä ja markkinoinnista – tuotekehitysyksikössä, jonne on visusti ulkopuolisilta pääsy kielletty. Ja niin pitää tietysti ollakin. Työrauha ... Näytä »

Blogi: Ihmiskasvoinen B2B-markkinointi on vuorovaikutusta ja tarinankerrontaa
01.11.

Yritysten välinen kaupankäynti on kautta aikojen perustunut ihmisten välisiin suhteisiin, luottamukseen ja pitkäaikaisiin kumppanuuksiin. B2B-markkinoinnissa inhimillisyys ja ihmiset jäävät turhan usein tuotteiden ja palveluiden teknisiä ominaisuuksia käsittelevän informaation varjoon. On ... Näytä »

Video: Markkinointiviestintä on tuntemista ja tietämistä
30.10.

Tehdäkseen merkityksellistä ja aidosti syvällistä markkinointia, yrityksen on kyettävä sanoin ja kuvin kertomaan, millainen se on. Mikä on yrityksen olemisen ydin ja tarkoitus ja millainen arvomaailma ohjaa sen arkea.

 

... Näytä »
Blogi: Joolin tiimin lähityöviikko Kreikassa – miten meni?
04.10.

Syyskuun puolivälissä pakkasimme läppärimme ja lähdimme Joolin tiimin ”lähityöviikolle” Kreikkaan. Vaikka ajatus työnteosta uima-altaan reunalla kutkutteli ihanasti, pyöri päässä myös kysymyksiä. Toimiiko siellä netti? Ehdinköhän tehdä muuta kuin töitä? ... Näytä »

Blogi: Joolin lähityöviikko Kreetalla lähestyy, wohoo!
03.09.

Tiimimme matkustaa syyskuussa lähityöviikolle Kreikkaan, Kreetan saarelle. Matka pitää sisällään normaalia asiakastyötä, yhteisten asioiden kehittämistä ja toki myös vähän rentoutumista ja retkeilyäkin. Olemme todella innoissamme! Matka on ollut meille monivuotinen ... Näytä »

Blogi: 5 ärsyttävintä piirrettä messuilla ja miten niihin voi varautua
06.07.

Tuliko varattua messuosasto, mutta rahanmeno hirvittää jo valmiiksi? Vai jäikö viivan alle taas vain laiha tulos? Lue Joolin Päivin vinkit messuahdistuksen selättämiseksi ja paremman tuloksen saamiseksi messuilta markkinoinnin keinoin.

 

... Näytä »
Blogi: Asiakastarina on myynnin sytytysneste – lue 3 vinkkiä
13.06.

Asiakaskokemuksesta kertova asiakastarina palvelee asiakastasi parhaiten ostoprosessin harkinta-aikana, jolloin vertaillaan eri toimittajia ja mietitään parasta ratkaisua oman liiketoiminnan tarpeisiin. B2B-asiakkaat arvostavat kollegoidensa suosituksia, joiden avulla voi lyhentää aikaa vievää ... Näytä »